Üdvözlet

Kedves Olvasóm!

Blogommal az a szándékom, hogy informáljam az érdeklődőket a szakmai munkásságomról, tudományos tevékenységemről. Kérem kreatív és jószándékú olvasóimat, hogy megjegyzéseikkel támogassanak!

Üdvözlettel: Vasné Egri Magdolna

Szakmai önéletrajz

1. Személyes adatok:

• Név: Vas Istvánné Dr. Egri Magdolna PhD, ny. egyetemi docens
• Elérhetőség: v.egrim@gmail.com

2. Végzettség:

• okleveles közgazda (286/1971-72.)
• szakképzettség: okleveles szakközgazda (36/506/1975.)
• tudományos fokozat: közgazdaságtudományi doktor (K-29/1977-78.)
• PhD (Társadalomtudományok tudományterület, Gazdálkodás- és Szervezéstudományok) 2002

3. Nyelvismeret: angol (középfok), orosz (alapfok)

4. Oktatói tevékenység: (oktatott tantárgyak, oktatásban töltött idő):

1998 óta főállású oktató a Budapesti Műszaki Egyetem Közgazdaságtan (2000 Alkalmazott Gazdaságtan, 2001-től Gazdaság- és Üzletpolitikai, 2005-től: Menedzsment és Vállalatgazdaságtan) Tanszékén, külső munkatárs a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen 1995-l997. között, mellékfoglalkozású oktató a Testnevelési Egyetem Sportmenedzser tanszékén 1999. évben, óraadó, gyakorlatvezető az Általános Vállalkozási Főiskolán 2003-tól, továbbá egyéb vállalati, intézményi szervezésű oktatásokban előadó és szervező 1993-tól.

Oktatott tárgyak (BME-n):

• Marketing I. (mérnök karok szabvál, BSC képzés)
• Marketing II. (közgáz. képzés, kg. KIEG., BSC képzés)
• Piackutatás (MM képzés)
• Marketingkutatás (kg. KIEG, PhD, MSC képzés)
• A marketing menedzsment alapjai (PhD képzés)
• Online marketing (jogász-közgazdász, MBA, MSC, PhD képzés)
• Marketingkommunikáció (jogász-közgazdász, MBA, MSC, PhD képzés)
• Kapcsolati marketing (jogász-közgazdász, MBA, MSC képzés)
• Gazdaságpszichológia – kicsit másként (Ergonómia Tsz. Szakképzés)
• Településmarketing (Környezetgazdaságtan Tsz. TIR képzés)

A felsorolt tárgyak minőségi oktatásához az órai slide-okat tartalmazó segédanyagokon kívül egy önálló könyv (Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban, 2005. AULA Kiadó), és kilenc jegyzet készült.

5. Kutatási témák:

• hálózati gazdaság, relationship (kapcsolati) marketing;
• vállalati versenyképesség változó faktorai;
• az internet hatása a (vállalati) marketingre, marketingkommunikáció hagyományos és modern változatai stb.

Kiemelt kutatások:
• "A magyar ipar szerkezeti átalakulása és területi átrendeződése a kilencvenes években, a változások hatása az ágazat versenyképességére". OKTK 1299/I./1997. sz. pályázat. 1999-2000.
• "A vállalati versenyképesség vizsgálata a magyar vállalatok példáján. A nemzetközi versenyképesség kritériumai és azok változása az ezredfordulón". Általános Vállalkozási Főiskola. 2000.
• "A magyar kis- és közepes méretű vállalkozások felkészülése az ezredforduló kihívásaira" Általános Vállalkozási Főiskola, 2003.

Projekt munka:
• „Új termékek fejlesztési lehetőségeinek kutatása a mobiltelefonos tartalomszolgáltatás termék” c. kutatás a T-Mobile részére. BME, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék, Marketing szakcsoport, 2006.

6. Szakmai közéleti tevékenységek, elismerések:

• PhD Iskolában (Gazdálkodás- és Szervezéstudományok, Marketing Specializáció) témavezető és előadó 2004-;
• Harvard Businessmanager és Harvard Business Review magyar változatában szaklektor 2005-;
• OTDK zsűritagság MTA felkérésre rendszeresen;
• Dékáni Dicséret BME GTK 2007.
• Marketing Oktatók Klubja elnökségi tag 2002-2006;
• Jogász-Közgazdász képzés szakfelelős 2002-2006;
• Magyar Reklámszövetség Etikai Bizottsági tagság 2007-;
• MTA - köztestületi tagság 2005-;
• MTA – Fogyasztás-gazdaságtan Tudományos Bizottság titkár 2009-;
• Marketing Közgazdászok Egyesülete, elnökségi tag 2008-tól, elnök: 2010.
• Magyar Marketing Szövetség elnökségi tag 2012-, Marketing Közgazdászok Tagozata – tagozatvezető: 2011-.

7. Oktatáson kívüli tanszéki munkák a BME-n:

• a tanszék és gazdálkodói szféra közötti kapcsolatok kiépítése, ápolása;
• oktatással összefüggő technikai, adminisztrációs és szervezési feladatokban részvétel;
• akkreditált felsőfokú képzés előkészítő munkálataiban részvétel (1998-1999.);
• új kurzusok indításában tantárgyfelelősi feladatok elvégzése (pl. Piackutatás 1999-2000, Marketingkutatás 2002-2003, Marketing II. 2002-2004., az összes Jogász-közgazdász, MBA és MSC képzésben oktatott marketingtárgyak: 2004-től folyamatosan);
• jogász-közgazdász képzés előkészítésében, indításában aktív közreműködés (2001-től 2006-ig szakfelelős).

8. További szakmai gyakorlat és teljesítmény bemutatása:

1998- egyetemi adjunktus, 2003-tól egyetemi docens – BME;
1997-1998. project manager - Kvantumbank Rt.;
1989-1993. banki felsővezető - DUNABANK Rt.,
Hazai Hitelkártya Rt.,
IBUSZBANK Rt.;
1973-1989. és 1995-1997. kereskedelmi vállalatok - középvezető 1976-tól
Divatáru Nagykereskedelmi Vállalat
Ezermester és Úttörőbolt Vállalat,
Bútorkereskedelmi Vállalat és
AGRITEK Rt.;
1993-2010. ügyvezető/tulajdonos - Human Relations Kft.

9. További (oktatáson kívüli) szakmai referenciák:

• részvétel az IKEA magyarországi piacra lépésének előkészítésében, kereskedelmi, közgazdasági, marketing feladatok elvégzésével a Bútorkereskedelmi Vállalat főosztályvezetőjeként (1987-1989);
• részvétel az első hazai hitelkártyarendszer kialakításában és első kétévi működtetésében DUNABANK Rt.-Hazai Hitelkártya Rt. üzletág-igazgatóként illetőleg vezérigazgató-helyettesként (1989-1991);
• részvétel és vezetői közreműködés az IBUSZ Bank megalapításában és első néhány éves működtetésében, mint a bank vezérigazgató-helyettese (1991-1995);
• Vállalati Kiváló Dolgozó 1985, és 1988., Belkereskedelem Kiváló Dolgozója 1989;
• számos vállalati projektben szervezői, tanácsadói feladatok ellátása – 1993 óta folyamatosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

saját könyv

saját könyv
Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban