Üdvözlet

Kedves Olvasóm!

Blogommal az a szándékom, hogy informáljam az érdeklődőket a szakmai munkásságomról, tudományos tevékenységemről. Kérem kreatív és jószándékú olvasóimat, hogy megjegyzéseikkel támogassanak!

Üdvözlettel: Vasné Egri Magdolna

Publikációs jegyzék

1. Marketing orientált humánpolitika. Tanulmány. In: Szakszemináriumi kiadvány (házi sokszorosítással terjesztve). BKE Marketing Tanszék 1995.
2. Humán-marketing. Oktatási segédanyag, házi sokszorosítással terjesztve, marketing szakközgazdász hallgatók számára. BKE Marketing Tanszék – KTI 1996.
3. A humánpolitika szerepe a stratégia megvalósításában. Előadás sorozat. BKE Marketing Tanszék 1996-1997.
4. A magyar ipar szerkezeti átalakulása és területi átrendeződése a '90-es években, a változások hatása az ágazat versenyképességére. OKTK 1299/1/1997. sz. Pályázat. BME Közgazdaságtan Tanszék/Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék. 2. sz. Kutatási jelentés 2000. Társszerző: Kerepesi Katalin.
5. Interaktív marketingkutatás - néhány külföldi és hazai kutatási tapasztalat egybevetése. Marketing & Menedzsment 2000/3. Társszerző: Szalkai Zsuzsanna.
6. Internet- és marketingkutatás a hazai tapasztalatok tükrében. In: BME ITTK - INFINIT Műhely. Kutatási jelentés c. Kiadvány 2000/6.  41-44. oldal.
7. Vezetés és kommunikáció. A sikeres működés kulcsa. Figyelő. 2000/márc. 15. 49. oldal.
8. A vállalati versenyképesség vizsgálata a magyar vállalatok példáján. A nemzetközi versenyképesség kritériumai és azok változása az ezredfordulón. Általános Vállalkozási Főiskola. Kutatási jelentés 2000. Társszerző: Kerepesi Katalin.
9. A vállalati versenyképesség néhány tényezője. In: Tudományos Közlemények 2000/2. Általános Vállalkozási Főiskola. ISSN: 1585-8960. 57-76. oldal.
10. Az interaktív marketingkutatás jelene és jövője. In: Marketing az új évezred küszöbén. A magyar marketingoktatók VI. Konferenciája, Veszprém. 2000. augusztus 28-29. Konferencia kiadvány. 175-187. oldal.
11. Az iparvállalatok versenyképességét meghatározó tényezők. In: Felzárkózás és EU-csatlakozás. VII. Ipar és Vállalatgazdasági Konferencia. Budapest. 2000. október 30-31. Konferencia kiadvány. 232-238. oldal.
12. Hálózati gazdaság - gazdasági hálózatok. Marketing & Menedzsment 2001/2. sz. 28-33. oldal.
13. A vállalati versenyképesség vizsgálata empirikus kutatási adatok felhasználásával. Vezetéstudomány 2001/06. sz. 29-40. oldal.
14. Vállalati versenyképesség - néhány vizsgálat tanulsága. In: A fejlett gazdaság vonzásában. Stúdium Kiadó. Veress József (szerk.)(2001) ISBN 963 7988 890. 185-215. oldal. 
15. Relationship Marketing and the Network Economy. In: Society and Economy in Central and Eastern Europe. Quarterly Journal of Budapest University of Economic Sciences and Public Administration. HU ISSN 1218 9391. 2001/1-2. p. 194-209.
16. A vállalatirányítás legújabb kihívásai. Pénzügyi Szemle 2002/2. 198-202. oldal.
17. Corporate Competitiveness - Conclusions of Some Investigations. In: Periodica Polytechnica. Social and Management Sciences. BME (Ed. Veress, J. 2002) p. 285-301.
18. Behálózva? CEO Magazin 2002/1. 23-24. oldal.
19. Vállalati versenyképesség változó faktorai. PhD disszertáció. BME 2002.
20. A magyar KKV-k ICT felkészültsége az ezredfordulón. In: Tudományos Közlemények 2003/2.  Általános Vállalkozási Főiskola. ISSN: 1585-8960. 79-95. oldal. Társszerző: Kerepesi Katalin.
21. A magyar KKV-k felkészülése az ezredforduló kihívásaira. Általános Vállalkozási Főiskola. Kutatási jelentés 2003. Társszerző: Kerepesi Katalin.
22. Új kihívások a vállalati marketingben. A transzformáció végén. Stúdium Kiadó 2004. ISBN: 963 9505 269. 207-228. oldal.
23. New Management Challenges in Marketing. In: Periodica Polytechnica. Social and Management Sciences. BME (Ed. Veress, J. 2004) p. 189-202.   
24. Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban. ISBN 963 9585 61 0. Aula Kiadó 2005.
25. Marketingdöntések az internet világában. Harvard Business Manager. 2006. 8. évf. 9 sz. 16-29. oldal.
26. Marketingkommunikáció. Egyetemi jegyzet. BME. MBA. 2006.,2007.
27. Online marketing. Egyetemi jegyzet. BME. MBA. 2007.,2008.
28. Kapcsolati marketing. Egyetemi jegyzet. BME. MBA. 2007.,2008.
29. Marketingaktivitás elektronikus környezetben (1. rész). Marketing & Menedzsment. 2007/1. sz. 4-11. oldal
30. Marketingaktivitás elektronikus környezetben (2. rész). Marketing & Menedzsment. 2007/2. sz. 51-57. oldal
31. E-marketing. In: Vágási Mária: Marketingstratégia és menedzsment. ALINEA Kiadó 2007. 385-404. oldal
32. Marketing. Egyetemi jegyzet (1-7. fejezet). BME MBA KIEG képzés. 2008. Szerzőtárs: Dr. Szalkai Zsuzsanna
33. Tudástőke – marketingaspektusok. Tudástőke Konferencia-előadás, és kötetben cikk. 2008. ISBN: 978-963-06-5328-2. 123-128. oldal
34. Tudástőke – marketingaspektusok. CEO Magazin 2008/4. 15-17. oldal
35. Kapcsolati marketing. Egyetemi jegyzet. BME ÜTI Mesterképzések, nappali és részidős 2009.                   
36. Infokommunikációs technológiák a hazai vállalkozásoknál – empirikus kutatási eredmények bemutatása. Vezetéstudomány 2009. különszám. 17-23. oldal. Szerzőtárs: Kovács István
37. Az infokommunikációs eszközök a kereskedelemben. Konferencia-előadás, és kötetben cikk. „Fenntartható fogyasztás – növekedés határai. Új trendek a kereskedelemben” Konferencia. Gödöllő, 2009. március 27. Szerzőtárs: Kovács István
38. A tudás mint felismert és elismert érték. Konferencia előadás és CD-kiadványban cikk. „Tanulás, Tudás, Gazdasági sikerek…” – Tudományos Konferencia, Győr. 2010. április 15. ISBN: 978-963-06-9108-3. 335-341. oldal. Szerzőtárs: Danó Györgyi
39. A tudás mint felismert és elismert érték. CEO Magazin, 2011. XII. évf. 1. szám. 36-43. oldal. Szerzőtárs: Danó Györgyi
40. A hazai e-vásárlási szokások fő jellemzői, azok dinamikája. Konferencia előadás. „A válság hatása a kiskereskedelemre” – Tudományos Konferencia, Gödöllő 2012. Szerzőtárs: Danó Györgyi
41. Marketing és piackutatás egykor és ma. Piackutatás Emléknap. Edutus Főiskola. Előadás és tanulmánykötet. 2012.
42. A fiatalok internet (vásárlási) szokásai. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” II. Nemzetközi Konferencia előadás, MTA 2012. szept. 25-26. Szerzőtárs: Danó Györgyi
43. Civilmarketing és –menedzsment. Civilkomp konferencia előadás. BNV. 2012. október 3-4.
44. A hazai e-vásárlási szokások fő jellemzői és dinamikája. „A válság hatása a kiskereskedelemre” c. kötetben cikk. Szerk: Sikos T. Tamás. SZIE 2013. Gödöllő ISBN: 978-963-269-386-6. 101-129. oldal. Szerzőtárs: Danó Györgyi
45. Elterjeszthető-e a marketingszemlélet a civil szervezetek életében? Kutatási jelentés. 2014. Budapest. Szerzőtárs: Vajda Márta és Danó Györgyi

46. Elterjeszthető-e a marketingszemlélet a civil szervezetek életében? Előadás. Civilkomp Filantrópia Konferencia 2014. Budapest. Szerzőtárs: Vajda Márta és Danó Györgyi

Saját könyv: Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban

saját könyv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

saját könyv

saját könyv
Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban