1. Marketing orientált humánpolitika. Tanulmány. In:
Szakszemináriumi kiadvány (házi sokszorosítással terjesztve). BKE Marketing
Tanszék 1995.
2. Humán-marketing. Oktatási segédanyag, házi
sokszorosítással terjesztve, marketing szakközgazdász hallgatók számára. BKE
Marketing Tanszék – KTI 1996.
5. Interaktív marketingkutatás - néhány külföldi és
hazai kutatási tapasztalat egybevetése. Marketing &
Menedzsment 2000/3. Társszerző: Szalkai Zsuzsanna.
6. Internet- és marketingkutatás a hazai
tapasztalatok tükrében. In: BME ITTK - INFINIT Műhely. Kutatási jelentés c.
Kiadvány 2000/6. 41-44. oldal.
7. Vezetés és kommunikáció. A sikeres működés
kulcsa. Figyelő. 2000/márc. 15. 49. oldal.
10. Az interaktív marketingkutatás jelene és jövője.
In: Marketing az új évezred küszöbén. A magyar marketingoktatók VI.
Konferenciája, Veszprém. 2000. augusztus 28-29. Konferencia kiadvány. 175-187.
oldal.
11. Az iparvállalatok versenyképességét meghatározó
tényezők. In: Felzárkózás és EU-csatlakozás. VII. Ipar és Vállalatgazdasági
Konferencia. Budapest. 2000. október 30-31. Konferencia kiadvány. 232-238.
oldal.
12. Hálózati gazdaság - gazdasági hálózatok.
Marketing &
Menedzsment 2001/2. sz. 28-33. oldal.
14. Vállalati versenyképesség - néhány vizsgálat
tanulsága. In: A fejlett gazdaság vonzásában. Stúdium Kiadó. Veress József
(szerk.)(2001) ISBN 963 7988 890. 185-215. oldal.
15. Relationship Marketing and the Network Economy.
In: Society and Economy in Central and Eastern Europe. Quarterly Journal of
Budapest University of Economic Sciences and Public Administration. HU ISSN
1218 9391. 2001/1-2. p. 194-209.
17. Corporate Competitiveness - Conclusions of Some
Investigations. In: Periodica Polytechnica. Social and Management Sciences. BME
(Ed. Veress, J. 2002) p. 285-301.
18. Behálózva? CEO Magazin 2002/1. 23-24. oldal.
19. Vállalati versenyképesség változó faktorai. PhD
disszertáció. BME 2002.
22. Új kihívások a vállalati marketingben. A transzformáció végén. Stúdium
Kiadó 2004. ISBN: 963 9505 269. 207-228. oldal.
23. New Management Challenges in Marketing. In:
Periodica Polytechnica. Social and Management Sciences. BME (Ed. Veress, J. 2004) p.
189-202.
24. Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban. ISBN
963 9585 61 0. Aula Kiadó 2005.
25. Marketingdöntések az internet
világában. Harvard Business Manager. 2006. 8. évf. 9 sz. 16-29. oldal.
26. Marketingkommunikáció. Egyetemi jegyzet. BME.
MBA. 2006.,2007.
27. Online marketing. Egyetemi jegyzet. BME. MBA.
2007.,2008.
28. Kapcsolati marketing. Egyetemi jegyzet. BME.
MBA. 2007.,2008.
29. Marketingaktivitás elektronikus környezetben (1.
rész). Marketing &
Menedzsment. 2007/1. sz. 4-11. oldal
30. Marketingaktivitás elektronikus környezetben (2.
rész). Marketing &
Menedzsment. 2007/2. sz. 51-57. oldal
31. E-marketing. In: Vágási Mária : Marketingstratégia
és menedzsment. ALINEA Kiadó 2007. 385-404. oldal
32. Marketing. Egyetemi jegyzet (1-7. fejezet). BME
MBA KIEG képzés. 2008. Szerzőtárs: Dr. Szalkai Zsuzsanna
33. Tudástőke – marketingaspektusok. Tudástőke Konferencia-előadás,
és kötetben cikk. 2008. ISBN: 978-963-06-5328-2. 123-128. oldal
34. Tudástőke – marketingaspektusok. CEO Magazin
2008/4. 15-17. oldal
35. Kapcsolati marketing. Egyetemi jegyzet. BME ÜTI
Mesterképzések, nappali és részidős 2009.
36. Infokommunikációs technológiák a hazai
vállalkozásoknál – empirikus kutatási eredmények bemutatása. Vezetéstudomány
2009. különszám. 17-23. oldal. Szerzőtárs: Kovács István
37. Az infokommunikációs eszközök a kereskedelemben.
Konferencia-előadás, és kötetben cikk. „Fenntartható fogyasztás – növekedés
határai. Új trendek a kereskedelemben” Konferencia. Gödöllő, 2009. március 27.
Szerzőtárs: Kovács István
41. Marketing és piackutatás
egykor és ma. Piackutatás Emléknap. Edutus Főiskola. Előadás és tanulmánykötet.
2012.
43. Civilmarketing és
–menedzsment. Civilkomp konferencia előadás. BNV. 2012. október 3-4.
44. A hazai e-vásárlási szokások
fő jellemzői és dinamikája. „A válság hatása a kiskereskedelemre” c. kötetben
cikk. Szerk: Sikos T. Tamás. SZIE 2013. Gödöllő ISBN: 978-963-269-386-6. 101-129.
oldal. Szerzőtárs: Danó Györgyi
45. Elterjeszthető-e a
marketingszemlélet a civil szervezetek életében? Kutatási jelentés. 2014.
Budapest. Szerzőtárs: Vajda Márta és Danó Györgyi
46. Elterjeszthető-e a
marketingszemlélet a civil szervezetek életében? Előadás. Civilkomp Filantrópia
Konferencia 2014. Budapest. Szerzőtárs: Vajda Márta és Danó Györgyi
Saját könyv: Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése